اس ام اس ضد حالی
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

         (فرستنده:احمدنیا مشهد)

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!


 

(فرستنده:احمدنیا مشهد)   
توباگوشیت چیكار كردی هرچی زنگ میزنم میگه گوسفند موردنظردرگله نمی باشد


 

(فرستنده:liliتهران)
1 cc دوستت دارم
1 قطره عاشقتم
1 لیتر به فكرتم
1 بشكه دروغ گفتم !


 

(فرستنده:عمو علی)
بیا مثل دوتا كبوتر پر بكشیم بریم روی بلندترین درخت لونه كنیم... بعد تو تخم بذار، منم میرم گوجه می خرم یه املت توپ بزنیم تو رگ!



 (فرستنده:عمو علی)
یک ترکی ازترکای ترکیه بنام ترکان روی ترک موتور یک تریاکی، با ترکه میزنه به ترکه و توی تراکم ترافیک می خورن به تیرک وکله ترکه ترک می خوره وموتورش می ترکه ومتروکه می شه. ناچار توی تاریکی اونو ترک می کنه و می ره کنار رود اترک تارک دنیا می شه!



(فرستنده:احمدنیا مشهد)

/
|
O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری جفتک میزنی


 

(فرستنده:باقر کرج)
هر چی زنگ می زنم آنتن نمیده جات بده به مامانت بگو جاتو عوض کنه.


 

(فرستنده:باقد کرج)
آرزوی حیوانات مختلف:
آرزوی جوجه تیغی (بغلش کنی )
آرزوی پاندا ( عکس رنگی بگیره )
آرزوی گوسفند ( صندلی جلوی وانت بشینه )
آرزوی خر ( نمیگم داغ دلت تازه نشه )


 

(فرستنده:باقر کرج)
من همین الان بالای یه برج 30 طبقه ایستاده ام .با کسی هم شوخی ندارم ..جدیه جدی

اگه بدونم دوستم نداری همین الان ..از این بالا ...خودمو

با آسانسور می رسونم طبقه پایین


 

(فرستنده:09352655***")
گرد و خاک تنهایی دلم و با جاذبه ی نگاهت زدودی.خونه ی قلبمو از غم پاک کردی.حالا که داری زحمت میکشی روی اون میز هم یه دستمال بکش!!


 

(فرستنده:نگار تهران) 
اگه شبا خوابت نمی بره
اگه یه چیزی هست که مدام سکوت شبانه تو به هم می ریزه
اگه یه کسی مدام تو گوشت نجوا می کنه
اگه کلافه میشی از این همه نجوا و بی خوابی های شبونه
خوب میدونی مشکل چیه؟؟
:::::::
:::::::
:::::::
باز پنجره رو واز گذاشتی ..پشه اومده تو اتاق


 

 

 

(فرستنده:09331079***)
تو بهترینی .. تو خوبترینی .. تو هستی .. تو یه کلام عاشقانه ...تو ملکه زیبایی ها ... نهایت قشنگی .. تو گل ..اما من چی فقط یه آدم خالی بند.


(فرستنده:محمد فرد اورومیه)
همین الان از آسمون زنگ زدن گفتن قشنگ ترین فرشته شون گم شده.....
یه وقت منو لو ندی!


 

 

 

(فرستنده:09331079***)
میگن وقتی یه خوشکل به آسمون نگاه میکنه ستاره ها چشمک میزنن و حال میکنن یه وقت به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون



(فرستنده:boydiccاز تهران)

هر کس زیر ما خوابید...راضی بلند شد
.


.


.


.
.
شما هم امتحان کنید
.


.


.


.


.
.
پتوی گلبافت


 

(فرستنده:liliتهران)
مشترک گرامی:مثانه ی شما پر شده است لطفا هر چه سریعتر نسبت به تخلیه ی آن اقدام نمایید. ( سازمان کنترل نامحسوس شب ادراری )



 

(فرستنده:09195592***)
اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟
.
.
.


.


.


.
واقعا که!
..


.


.


.
.
.
تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟


 

(فرستنده:فاطمه قزوین)
چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای


 

(این  آخریشم از طرفه خودمه)

اس ام اس مخصوص نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 703444
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما